zaterdag 23 november 2013

ISABEL MARANT FOR H&M







OUTFIT | Beanie, no brand | Cardigan, h&m | Fake leather pants, zara | Scarf, zara | Shopper, zara | Sneakers, Isabel Marant for h&m | Sweater, h&m 

Anderhalve week geleden was het rennen, trekken en duwen om dat ene item van Isabel Marant for h&m te scoren. Ik was er niet bij, maar zat wel achter mijn laptop. Er waren veel items van de collectie die ik maar al te graag wilde hebben. De wollen trui, sweater en leren broek waren mijn favoriet. Maar het item waar ik echt voor wilde gaan, was al razendsnel uitverkocht: de sneakers van de kinderafdeling. Na een langdurige zoektocht heb ik ze toch nog weten te bemachtigen. Ze zijn zó leuk en zitten heerlijk!

Voor welk item van de Isabel Marant for h&m collectie heb jij alles uit de kast gehaald? Ik ben benieuwd!

Lots of Love S.

3 opmerkingen:

  1. Staat je super goed! En wat fijn dat je de sneakers te pakken hebt gekregen (ze zijn mij veel te groot haha). Ik ben de trotse eigenaar van de Boots en zwarte kanten top :D

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! Ik vind je jas erg tof (:

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...